ThiS Is My BLog, I CaN WrItE WhaTeVeR I WaNt~ If YoU FeeL ANnOyEd Or UnComForTabLe WitH aLL My cRap, YoU CaN JusT Go aWaY ~Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind. ~i dUn giVe a DAMN on wUt ppL ThiNk aBoUt Me...

Tuesday, November 8, 2011

mestikah aku...?

.

hurm...mengeluh je,xabis2 mengeluh..sedih je bila pk kan nasib diri nie...huahuahua...tgk org bahagia jelesh la plak!tp aku xbahagia ke??erm...ntah la...hanya Tuhan maha mengetahui segala2nya....apekah jenis dugaan yg aku dpt nie??tension je bila pk2 balik even semua nie bukan la berat sgt pon!tapi dugaan kah ini??dugaan apekah??nak kate dugaan btunang...xde kena mgena plak ngan incik tunang...adoi la...tension! nak cter mcm serba salah la plak,tp ttp kena crita utk puaskan diri sendiri n hati !
Argh...bosannye idop cmnie...smpai bila ntah aku pon xtahu,xabes2 nak sedih...tgk ke badan makin naik igtkan epy,tp tension xabes...org makin tension makin kurus,aku nie plak makin tension makin gemuk...ntah hormon ape ntah dalam badan aku nie...huhu...bgurau xabes!
jiwa kacau je tiap ari,klo org tgk mmg mcm aku nie epy sgt2!tp luaran je...dalaman xtahu macam mane...nie semua pasal keje....
keje...keje...keje...!
kenapa ek susah sgt nak dpt keje yg bagus,ok fine skurang2 bg la aku rse nikmatnye bkerja...nie xabes2...dr study smpai la keje skang xabis2 nak tension!menci3x!!!nak salahkan sape?salahkan diri sendiri je la...adus..!!!pening kepala....rsenya da cuba mcm2...da isi mcm2 tp malangnye xde rezeki...org senang3 je dpt rezeki...keje bagus2...tp aku???adohai...sabar jela...
Klo di ikotkan ati kali nie da 3 kali aku keje ngan cina,tpaksa main angin cina...da mcm kuli da aku nie,tp ape kan daya?nape nasib aku mcm nie yer?sekali lg tpaksa sabar...da mmg ini nasib aku...terima la seadanya...tp klo dpikir2 balik mcm xberkat je aku keje kat cni kan?duit gaji yg aku dpt?cmne plak??sbb xikhlas...confiusss gak nie...adohai....k la...smbg balik pasni...bubye....

2 comments

cik yuki said...

bersabar la . . tuhan menduga kita untuk menguji kesabaran kita. pasti ad y lebih baik untuk kita kelak ^^

:: SoFea YaYa :: said...

cik yuki>>thanx sgt2 yer??akan bsabar selagi sy mampu bsabar...:'(

 

nuffnang

>