ThiS Is My BLog, I CaN WrItE WhaTeVeR I WaNt~ If YoU FeeL ANnOyEd Or UnComForTabLe WitH aLL My cRap, YoU CaN JusT Go aWaY ~Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind. ~i dUn giVe a DAMN on wUt ppL ThiNk aBoUt Me...

Wednesday, November 9, 2011

mengelamun kejap!

.

ha...jom kita mengelamun kjap!bosan sementara menunggu nak balik,so b'blogger la kejap!entri nie nak tuju khas utk incik tunang tersayang.....

'walau raga kita terpisah jauh
namun hati kita selalu dekat
bila kau rindu pejamkan matamu
dan rasakan aku...
kekuatan cinta xkan pernah rapuh
terhapus ruang dan waktu
percayakan kesetiaan ini pada ketulusan aisheteru...'

luv u ...
mish u ...

hhahaha...boleh plak berjiwang macam gtu?nak bermish2 plak...mcm la jauh sgt aku ngan dia kan?padahal tiap ari duk jumpa duk tgk muka...wakakakaka...giler lame aku xckp mish n luv kat dia,sejak2 dia duk bdekatan ngan aku nie...ekekekek...papepon,sayang dia sgt hingga hujung nyawa aku n harap hubungan kami kekal ke jinjang pelamin n seterusnya ke akhir hayat kami...amin...:)


0 comments

 

nuffnang

>