ThiS Is My BLog, I CaN WrItE WhaTeVeR I WaNt~ If YoU FeeL ANnOyEd Or UnComForTabLe WitH aLL My cRap, YoU CaN JusT Go aWaY ~Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind. ~i dUn giVe a DAMN on wUt ppL ThiNk aBoUt Me...

Friday, November 11, 2011

11.11.11

.



ari nie ramai betol org yg wat entri kat blog pasal tarikh ari nie,111111....kat fb duk update status diorg dgn tarikh ari nie...yer la tarikh cntik kan?opkos la ramai yg brebut2 nak wat tarikh tu sebagai kenangan dorang kan?maka ramai la yg kawen,yg nikah yg tunang,yg kapel n yg deliver bby...beruntungnye kalo baby2 yg lahir tarikh ari nie n lg2 kat area terengganu...mesti diorg punye IC nanti dpt nombor cntik cmni...111111-11-****
heehehe...
ekceli...sebenarnye tarikh ari nie aku cop tuk tarikh aku engagement,tapi engagement aku t'awal la plak,haha....xde la tarikh 111111....nak wat cmne?da tlebih suda...ekekekeke...
ok la...papepon aku nak ucap tahniah pada yg da kwen,da deliver baby ari nie...semoga korang semua bahagia n dmurahkan rezeki berlimpah2 ganda dari Allah S.W.T...amin....
insyaallah...klo xde aral melintang n panjang jodoh aku n incik tunang...taon depan kawen...korang doa2kan lah aku yer?amin....
da.....:)

0 comments

 
Powered By Blogger

nuffnang

>