ThiS Is My BLog, I CaN WrItE WhaTeVeR I WaNt~ If YoU FeeL ANnOyEd Or UnComForTabLe WitH aLL My cRap, YoU CaN JusT Go aWaY ~Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind. ~i dUn giVe a DAMN on wUt ppL ThiNk aBoUt Me...

Wednesday, July 29, 2009

xDe MooD...

.

nak bblog...
3ari dh xpost kan...
serabot kpala la...
sbnarnye bukan ape...
3 ari dh aku gadoh ngan incik muncit aku...
sakit ati aku ngan dia...
buat 2 xboleh...
buat nie xboleh...
semua xboleh...
semua nak ikot ckp dia je...
ckp aku langsung dia xnak trima...
lg2 skang dia dh leh 3G...
lagi la melampau...
sakit ati aku...
xpe2..
slagi aku leh sbor...
aku sbor...
ok?
so...
smlm dia ade col aku kan? *konon nak pujuk la tuh*
aku mls nak angkat col dia *keras kpala aku nie*
byk kali gak la dia col aku...
tp aku langsung xangkat...
biar je dia 2...
time baik...
baik la sgt...
time gadoh...
perh...
xboleh tahan...
semua benda nak kluar dr mulot aku...
tp...
yang sbnar2nye...
aku teramat la syg kat dia....
rindu kat dia...
ye la...
dia marah2 aku tanda dia syg aku kan?
xgtu kwn2...?
hehe...
okay...
skang nak citer psl smalam...
smalam telekom invite ayah aku g seminar SME BIZNET 2009...
btmpat kat AWANA KIJAL
ayah aku xdapt nak g...
so aku la yg kna ganti dia....
aku bawak kwn aku yg sorg nie...
mse kat dalam dewan 2...
xsmpat nak snap2 gambo...
sbb dia punye presented...
best giler...
langsung xigt nak snap2 pic...
dah siap2 seminar 2...
dlm kol 1...
ade lunch...
mse mkn 2 pun xigt+segan nak snap2 pic...
sbb ramai org kan...
mse nak balik baru la tingat nak snap...
balik 2 rse cm rugi je xsnap2 pic dlm dewan 2...
klu x boleh citer2 kat korang cmne aku g seminar 2...
best sgt2...
mknan mase lunch pun best...
name pun makan kat hotel an?
so...
kat bwh nie...
ade la jgk pic2 yg aku snap mse nak balik...
hehhe...
cm plik je snap pic time balik kan?
huhu...
xpe la...
janji ade pic kan?
hukhukhuk
aku n yang

nie dpan awana kijal


nie plak kat hall dia



0 comments

 

nuffnang

>