ThiS Is My BLog, I CaN WrItE WhaTeVeR I WaNt~ If YoU FeeL ANnOyEd Or UnComForTabLe WitH aLL My cRap, YoU CaN JusT Go aWaY ~Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind. ~i dUn giVe a DAMN on wUt ppL ThiNk aBoUt Me...

Saturday, July 25, 2009

DaH BaSi...

.

huh...
citer nie dh lame sbnarnye...
utk xnak mengecewakan kawan aku n famili dia...
wat la jugak entry pasal nie... *kelip2 mata ckit kat diorg...hehe*
Time nie mase aku jge ma sakit kat hospital...
kwn aku nie jenguk ma kat wad,pas jenguk ajak plak aku g mkn mee kari...
nak blanje katenye... *time kaseh daun kladi,lainkali blanje lg...*
so...
aku ape lg...
smpai je kat ctu...
order la mee kari...
boleh tahan la mee kari kt ctu...
best...
harge pun boleh tahan la...
tp...
aku mkn x abes pun...
coz aku dh kenyang pun mse 2...
bru lepas mkn...
hehe...
xpun...
sbb aku malu kot...
ade ramai la org kat ctu...
aku nie kan pemalu...
bila org tgk2 ckit...
aku dh xleh makan byk2...
kena cover2 cun ckit...
hakhakhak... *werk :p*
ye la...
almaklum la kan...
aku nie kan...
*sje nak wat ira n kry bengang*
girl yg cntik...
lemah lembut...
comey...
lagi baik ati kan? *kelip2 mate ckit kat ira n kry*
kan?kan?kan?
hehe...
k la...
aku xperasan n bangge diri erk?
dh mmg kenyataan mcm 2 kan?
hahaha
jangan marah erk kwn2...
kuikuikui...
jom layan pic yg aku snap2 ngan my fon...
eisya...senyuman xmenjadi...*anak 2nd kry n ira*
ececece...konon xnak pandang camera...control2!!!

akid...anak 1st kry n ira...minum air la sgt kan?

ira...wawaawah...gelojoh mkn 2...!!!

nie la mee kari yg aku xabis mkn...huuhu

p/s :Thanx sgt2...coz sudi blanje kwnmu yg cntik lg menawan ini...hahaha
*klu rse2 nak muntah 2..cpt2 g toilet erk?hehe :p*


0 comments

 
Powered By Blogger

nuffnang

>