ThiS Is My BLog, I CaN WrItE WhaTeVeR I WaNt~ If YoU FeeL ANnOyEd Or UnComForTabLe WitH aLL My cRap, YoU CaN JusT Go aWaY ~Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind. ~i dUn giVe a DAMN on wUt ppL ThiNk aBoUt Me...

Sunday, July 19, 2009

eK eLeH...

.

erm...
td aku try la nak col alif*x-boy aku*...
sje2 col nak bgtau ma sakit kan...
sje nak ajak borak...
aku col guna fon umah...
aku xtahu la dia knl ke x no 2...
erm...
mane dia nak angkat aku col...
ye la,dia skang dh sombong ngan aku...
org dh senang kan?
lupe la kat aku nie...
padahal dia xsedar...
sape yg tolg dia jdi sng...
klu x ayah aku???ek eleh...
blagak nak mampos...
tp kan?
aku rse cm malu la plak bla dia xangkat aku punyer fon...
mesti dia sje xnak angkat kan?
maybe dia igt...
mcm aku sje nak kaco idop dia kan?
mcm aku sje nak cri dia,nak mintak simpati dia balik kan?
huhu..
ermmm...
sory la...
aku x suke ganggu idop org yer?
aku sje je col kamu just nak bgtau kamu yg mak aku sakit,coz kamu pun knl ngan mak aku kan?
so...kamu jgn pikir bukan2 yer?
aku tahu kamu dh idop sng skang...
aku xmo ganggu idop kamu...
aku just boleh doakan y tbaik je utk kamu...
2 je...
ye la...
aku tahu dulu mmg salah aku...
aku pun dh sedar n dh menyesal dgn sikap aku...
so...
yg lepas 2 biar la lepas kan...
aku xmo kamu angap aku bukan2 plak ?
aku nie bukan suke cri pasal ngan org...
aku xmo la gado2 pasal benda yg remeh temeh 2 kan?
2 semua dh dtentukan oleh TUHAN...
so kte trima je la ngan hati terbuka....
okey?
huhu...
p/s : jgn la kamu membenci aku,sdgkan aku xpnh skali membenci kamu...yg lepas biar je la lepas...kite same2 lupekan...ok?

0 comments

 
Powered By Blogger

nuffnang

>