ThiS Is My BLog, I CaN WrItE WhaTeVeR I WaNt~ If YoU FeeL ANnOyEd Or UnComForTabLe WitH aLL My cRap, YoU CaN JusT Go aWaY ~Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind. ~i dUn giVe a DAMN on wUt ppL ThiNk aBoUt Me...

Monday, July 20, 2009

KoRaNG RSe PeLiK X???

.

nape aku dh xciter pasal boy aku...
aku mals la nak taip panjang2 citer pasal dia...
kang klo aku citer pasal dia kang..
tiap2 ari la aku dok citer pasal dia je...
nanti xpasal2 korang borink plak dgr citer aku kan?kan?kan?
spe yg bsalah?
aku jgk...
aku ok je ngan dia...
semakin syang plak aku kat dia...
ye la...
mane xsyg...
time aku ade masalh ke ape ke...
sumer aku citer kat dia...
mane ade org lain dh aku nak citer...
harap dia je la yg memahami aku...
huhu...
klu dulu mmg la aku xbape nak syg,nak suke kat dia...
tp skang...
huh...
syg aku nie xpnh nak ilang kat dia...
nak tdo igt dia...
nak makan igt dia...
nak mandi igt dia...
nak bgn tdo pun igt dia...
haha...
melebih plak aku yer?
hehe...
lg plak skang dia asyik la duk 3G ngan aku...
dh ari2 duk tgk muka dia...
duk tgk gigi dia...
idong dia...
mata dia...
mulot dia...
mane xsyg oiii...
erm...
harap2 la perasaan syg aku kat dia nie akan kekal wat selama2nya...
ye la...
aku nie jenis yg cepat sgt nak meluat kat org laki...
lagi2 klo laki2 yg gedik2 ngan aku,ckp meleleh2...
lagi la aku xsuke...
meluat aku...
huhu...
naseb baik boy aku nie xcmtu..
dia ok...
walaupun aku ngan dia jauh dmate...
tp dekat dhati...
hehe...*ishhh...mengade2 plak aku eh*
tp aku percaye kat dia...
dia pon tiap mase, duk antar report guna 3G...
aku suker....
aku pun hepi...









0 comments

 

nuffnang

>