ThiS Is My BLog, I CaN WrItE WhaTeVeR I WaNt~ If YoU FeeL ANnOyEd Or UnComForTabLe WitH aLL My cRap, YoU CaN JusT Go aWaY ~Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind. ~i dUn giVe a DAMN on wUt ppL ThiNk aBoUt Me...

Wednesday, June 11, 2008

MaSaLaH NaK KeJe...

.

Aduh...pening kpala aku,bila dpt peluang nak keje ma plak yang xbagi aku keje...aku sbnarnya dr dulu lg nak keje kat hotel,tp ma xpenah nak bagi aku keje kat ctu...dia ckp pompuan x elok keje hotel...tp mslhnya bukan keje kat ctu je dia x bagi,aku nak keje kat jauh2 ckit pun dia x bagi...mcm mane?aku kan dh besar,dh pandai jage diri,tp nape aku xleh nak cr keje jauh2 ckit?kwn2 aku biasa je,mak diorg xda la mcm ma sampai xbagi anak dia kje jauh2,kalau cmni,smpai bila2 pun aku xkan belajar berdikari btul x?ma ckp kalau nak keje cr keje kat area kemaman je baru sng ckit,dkt...tp masalahnya kat area sini susah nak cr keje,kalau keje kat kdai2 2 senang la nak dpt...mcm mane aku nak yakinkan ma yg aku dh bleh jge diri aku sndiri?aku thu nape ma xbagi aku keje jauh2 n kje kat hotel 2,sbb ma syg aku...ma takut jd ape2 kat aku,kan duk jauh...mak mne yang xsyg kat anak oi...tp ntah la...aku xthu nak buat kptsn cmne...aku kena fikir elok2 n bincang elok2 ngan ma,mane tahu tibe2 hati ma jd lmbt,so...boleh la aku keje nanti...lgpun,xkan aku nak duk umah je smpai ader org nak masuk meminang aku....?hakhakhak...lawak plak bunyinye...hehehe

0 comments

 
Powered By Blogger

nuffnang

>