ThiS Is My BLog, I CaN WrItE WhaTeVeR I WaNt~ If YoU FeeL ANnOyEd Or UnComForTabLe WitH aLL My cRap, YoU CaN JusT Go aWaY ~Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind. ~i dUn giVe a DAMN on wUt ppL ThiNk aBoUt Me...

Tuesday, June 10, 2008

CeRiTa LaGi...

.

> bangun je pagi terus tgk tv,sbb xda ape nak buat...bila dh boring tgk tv baru la ambik tuala pastu mandi...aku nie jenis susah ckit kalau nak mandi...kadang2 pkul 2ptg bru aku mandi pagi...hahaha...teruk kan aku nie...?

>tghari bukak laptop jap pastu chatting ngan niza,dia citer dia dh break ngan pakwe dia,cian la plak kat dia,pastu bg la semangat ckit kat dia...nak bg byk2 xreti sbb aku nie mcm dia gak...susah nak ckp,hanya kitorang je yang tahu...sembang2 ngan dia,dia ckp k.sue yg keje kat tioxide mse kitorang praktikal 2 dh kawin...tgk gambar kawin k.sue,rupe2nya k.sue kawin ngan abg ja,jiran sebelah umah aku...t'kejut aku bla dpt tahu rupe2nya abg ja kawin ngan k.sue...hahaha...mse abg ja kawin 2 family aku sumer pgi,cuma aku je yg x pegi,kalau aku pegi mesti aku dpt jumpe k.sue...rindu jgk aku ngan k.sue 2,dh lame aku xjumpe dia dan bergurau senda ngan dia..he3

> ptg tdi keluar ngan famili g kuantan,g mkn kenny rogers...dh lame x makan kat ctu,sbb 2 yg pegi 2,kalau x mls jgk nak g kuantan 2...pastu sampai umah mandi pastu terus bukak laptop...

> hari nie xda ape nak citer...esok xtahu lg ape yang aku akan buat,yang pasti esok maybe ader citer best....hahaha...gurau je la...

0 comments

 
Powered By Blogger

nuffnang

>