ThiS Is My BLog, I CaN WrItE WhaTeVeR I WaNt~ If YoU FeeL ANnOyEd Or UnComForTabLe WitH aLL My cRap, YoU CaN JusT Go aWaY ~Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind. ~i dUn giVe a DAMN on wUt ppL ThiNk aBoUt Me...

Sunday, June 1, 2008

CeRiTa...

.

> boringnya duk umah,keje xda...ari2 boring...xda apa nak buat langsung,bangun tido,mandi,makan pastu mengadap laptop je...kadang2 ade mse kuar jln2,tp xda yang mendatangkan faedah pun...duit dh la xda...aduh...susah btul idup kalau jadi penganggur terhormat nie...

> bla la aku nak dpt keje agaknya,nanti takut kalau dpt keje aku plak yang boring,maklumlah...aku nie jenis yang mudah sangat boring...ckit2 boring,ntah ape2 la...

> kalau pasal masalah balak plak ari2 aku serabut...dh ari2 aku asyik gaduh je ngan dia,xtahu la aku sampai bla hubungan aku ngan dia nie,masuk ari nie dh 3 ari aku x berhubung ngan dia,maybe dia dah boring ngan aku kot...tp xpe la,nak buat cmne xkan aku nak paksa dia kan?lantak dia la nak buat ape pun...tp aku syg giler2 kat dia cuma dia yg xtahu nak hargai aku.....

> nie la manusia,dpt yang baik nak lagi yang lbih baik,ha...manusia nie mmg,xpnh nak puas dgn ape yang dia ade...pastu bla dtg masalah bertimbun2 mula la nak menyesal...aduh...pening2...

0 comments

 

nuffnang

>