ThiS Is My BLog, I CaN WrItE WhaTeVeR I WaNt~ If YoU FeeL ANnOyEd Or UnComForTabLe WitH aLL My cRap, YoU CaN JusT Go aWaY ~Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind. ~i dUn giVe a DAMN on wUt ppL ThiNk aBoUt Me...

Sunday, June 22, 2008

FuNFaiR MuNCuL LaGi...

.

Huh...penat!baru balik g funfair kat padang astaka kmaman...penat aku duk layan anak buah aku,nak naik tu lah,nak naik ni lah pening kpala aku...diorg naik,tpaksalah aku naik jugak temankan diorang...pening kpala aku main pusing2 nie,tp best jgk...

Hari nie hari first kot dia bukak funfair tu sbb ramai sangat la orang kat sana.b'sempit2 aku jalan...aku x gemar sgt sebenarnya tp terpaksa la...

nak bli tiket pun susah,kaunter ade satu je,trpaksalah aku kena beratur panjang...duk tengah aku beratur tu aku rase cm ade rg duk tgk aku,tp aku x perasan rupa2nya kak za ( kakak angkat ) yang duk kat kaunter 2,lame tul aku xjumpe ngan k.za nie,mmg rindu btul la aku.dulu aku ngan dia rapat sangat,n dulu dia x bertudung skrg dia dah berubah kot...he3tak sangka plak aku....

k la,dah pkul 12 lebih nie,aku pun dh ngantuk nie,basuh muka tukar baju n then tido...gud nite...

0 comments

 

nuffnang

>