ThiS Is My BLog, I CaN WrItE WhaTeVeR I WaNt~ If YoU FeeL ANnOyEd Or UnComForTabLe WitH aLL My cRap, YoU CaN JusT Go aWaY ~Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind. ~i dUn giVe a DAMN on wUt ppL ThiNk aBoUt Me...

Tuesday, July 8, 2008

aKu SeNDiRiaN...

.

lame aku menyepi dari blog ini...aku xkemana2 pun,sbnarnya aku sedih membawa hati yang lara...hahahaha...( ketawa dlm tangis )maybe hubungan aku ngan si dia sampai tahap nie je kot,aku dah xblh nak tahan dengan perangai si dia...slama nie aku dah penat bersabar ngan dia,mungkin ni je jalan terbaik utk aku...aku redha je...tapi xtahu la kalau tibe2 hati aku berubah,sbbnya aku masih sayangkan dia...syg aku xpnh berubah walau sikit pun...


kalau btul2 hubungan aku ngan dia sampai ari tahap nie je,aku redha dan aku xmungkin syg org lain sptmana aku sygkan dia...

dh la...aku xnak pikir semua nie lagi...walau apepun yg terjadi,aku mesti teruskan hidup aku...

daaa....

0 comments

 
Powered By Blogger

nuffnang

>