ThiS Is My BLog, I CaN WrItE WhaTeVeR I WaNt~ If YoU FeeL ANnOyEd Or UnComForTabLe WitH aLL My cRap, YoU CaN JusT Go aWaY ~Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind. ~i dUn giVe a DAMN on wUt ppL ThiNk aBoUt Me...

Thursday, June 2, 2011

masih xpercaya...!!!

.

huahuahua....mcm kelakar je rse...lg 2,3 ari aku nak tunang...still lg xpercaya,still lg igt aku nie masih budak sekolah...huhuhu...cepatnye mse blalu skarang....lg 3bulan aku da 24thun...wah...da tua la...klo kawen da 3 anak da kan???huahuhauha...yup...aku de sorg kwn seusia ngan aku,nak msuk 3 anak da...xcaye kan?hikhik...adoi...perasaan bdebar2 masih de...byk lg barang xprepare...takotnye rse....hrp2 majlis 2 nti bjln dgn baik2 sje...hihihi...muka aku smpai ari nie still lg xelok,menyampah pun de klo tgk muka sendiri...byknye jerawat....cmne la k.mas 2 nak makeup aku nti...tkot gak nie....hrp2 ok je la nti...ari nie last aku kje n cuti 4ari....syokkknyer..mcm nak kawen plak aku mintak cuti kan?sje2 mintak cuti lame,nak tenang2 n rehat2 fikiran...beku otak asyik kje je kan??tension jerk...hahaha....k la...de mse nti aku smbg lg...skang xleh nak on9 kat umah da sbb modem stremyx rosak,lom baiki...so xleh b'on9 la aku...k la da....kwn2 doakan supaya majlis aku nti bejaln ngan baik n dberkati oleh yg Maha Esa...amin...tq all....luv u all xoxo!!!



0 comments

 
Powered By Blogger

nuffnang

>