ThiS Is My BLog, I CaN WrItE WhaTeVeR I WaNt~ If YoU FeeL ANnOyEd Or UnComForTabLe WitH aLL My cRap, YoU CaN JusT Go aWaY ~Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind. ~i dUn giVe a DAMN on wUt ppL ThiNk aBoUt Me...

Wednesday, June 8, 2011

akhirnya...alhamdulillah...

.

aku da selamat jadi tunang org, n xlame lg jd isteri org plak...mcm xpcaye jer???muahahha...semua benda aku xpcaye,mcm la aku nie muda lg...ekekeke...jgn poyo k yaya...kamu 2 da tua...mmg patot kawen da...haha...gler aku!!!bleh plak mcm gtu...haha...sape sangka,hubungan seorg kawan,seorg yg dbenci,yg selalu gaduh... bleh kekal smpai ke cni...hehe...itu la jodoh namanya....tp kite still xtahu ape akan jd akan datang nie...cume kite hanye mampu bdoa n berusaha semampu kite...yg lain semua ketentuan yg maha Esa...adoi...2 3 ari ni penat sgt2...semua org kat umah penat melayan kerenah aku nie..haha...thanx buat famili esp ma,abah kakja yg bayk tolg wat kje...adik,ank2 buah,ipar2,abg2, kakak yg lain yg byk bg sponser tuk aku,kakak angkat k.tie,kwn2 opis,juru kamera yoe......bakal famili,incik tunang n kwn baik aku bby...thanx sgt2...sgt tharu sbb msh ade yg syg aku n sanggup tolg aku...klo xde semua nie,tentu majlis aku xjd kan??thanx jugak kat kwn2 yg dtg n memeriahkan lg majlis aku...sgt3 appreciate!!! k la xmau byk bebel...nak uplode pic la...hehe:)) jom layan~~~


me n incik tunang



my dad n incik tunang



wif my mom




for me



for him



::semoga ikatan yang kami bina ini kekal hingga ke jinjang pelamin & seterusnya ke akhir hayat kami...insyaallah....amin....:))

0 comments

 

nuffnang

>