ThiS Is My BLog, I CaN WrItE WhaTeVeR I WaNt~ If YoU FeeL ANnOyEd Or UnComForTabLe WitH aLL My cRap, YoU CaN JusT Go aWaY ~Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind. ~i dUn giVe a DAMN on wUt ppL ThiNk aBoUt Me...

Friday, April 15, 2011

tenggelam timbul~~~

.

haha... tenggelam timbul tenggelam timbul


itu la aku...


hihihiii.......


bosan la ari nie cuti... xthu nakk g mne....


incik kekaseh kje ari nie...


btol3 boring...huhu


time de mse free je la bleh nak update blog nie...


klo x,hampeh aku nak m'update...


skang aku bukan cm dulu da...


ari2 mgadap lappy...


ari2 m'update blog,kdg2 dlm shari mau 2,3 entri aku wat...


haha...


skang da lain...


malas jer aku nak jenguk blog nie...


ari2 fesbuk3... smpai naik borink da...hehe


tp borink3 pun layan fesbuk gak...haha


ekceli...


aku update blog nie sbb aku nak gtau yg aku nak tunang...


hehe...alhamdulillah...akhirnya ade jgk org nak kat aku nie....


muahahahaa...ayat xleh blah...ekkekeke


so skang dlm perancangan utk membuat brg2 hantaran...


sgt pening nak decide kaler,tarikh n mcm2 lg...


huhu....


aritu decide nak wat 28hb 5,awl2 cuti skolah...


aku punye la excited bgtau kat kwn2...


tbe2 xjd la plak...dtunda 5hb 6...


hurm...nsib baik dpt tarikh sesuai la jgk kan?hehe


hurm...


aku igtkan senang je nak tunang nie...


rupe2nya rumit jgk...


adoi...


xtahu la bila tbe ari 2 nanti...


mesti aku lg la kelam kabut,gelabah n mcm2 la...


harap2 sgt ape yg drancang nti bjalan ngan lancar....


tp wat mse skang xleh nak ckp byk sbb byk lg benda xprepare...


esok baru nak mula...


esok baru nak start survey pakej tuk tunang...


semoga semua urusan dpermudahkanNYA...


amin3...


k la...


smpai dcni dulu cter aku tuk ari nie...


esok plak smbg yer...???


bye3...


muah


0 comments

 
Powered By Blogger

nuffnang

>