ThiS Is My BLog, I CaN WrItE WhaTeVeR I WaNt~ If YoU FeeL ANnOyEd Or UnComForTabLe WitH aLL My cRap, YoU CaN JusT Go aWaY ~Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind. ~i dUn giVe a DAMN on wUt ppL ThiNk aBoUt Me...

Wednesday, February 23, 2011

lame myepi dari dunia blog~~~bersawang!!!

.

salam semua...

lame gler aku xupdate blog...

bersawang!!!

ari nie keje mencuci habuk2 yg tidak dperlukan...

auuuucummmm~~~~!!!!b'habuk...

ada la dkt2 5 bulan...

aku x update ini blog...

rindu kwn2 blogger semua...

hehe...

bukan xmo update...

tp aku mls...

muahahaha...

boleh cmtu???

yaya...yaya...bla mau rajin2?..ekekeke




ouh...

dlm 5 bulan nie mcm2 da blaku...


***first........


*kwn sy a.k.a my ex-romates noorhamsiyah n zarina rosuki da kawen...


*6 november 2010*

*temerloh,pahang*









second...............
saya da dpt keje...
alhamdulillah...
dpt keje dkt2 area umah sy je...
da rezeki kan...

*my opismate "SJP SEALING TECHNOLOGY"


kwn baik sy mse praktikal da tunang...

*siti harniza abd karim*










sy sgt gembira bla semua kwn2 sy hepi
semoga mereka b'bahagia selalu hingga hujung nyawa...

i like...

t sy akan dpt rmai anak angkat!!!

syiokkkk!!!hehe..
n

yang menarik skali...

sy hepi...

sy hepi...

bila sidia disisi sy...

hihi...

like like like...
nak tahu sape...???
jeng!!!
jeng!!!

jeng!!!



najeng!!!

*see...aku mkin gemok kan?huhu
haha...
yup...
ini la kekasih ati sy...
hehe...
k la...
stop cni dulu...
sbb skang aku kat opis...
m'update blog kat opis...
xleh smpai org lain thu nie...
klo x, haru~~~
muahaha...
keji aku kan?
kikikiki....
rilek2 suda...=P
bye...

0 comments

 
Powered By Blogger

nuffnang

>