ThiS Is My BLog, I CaN WrItE WhaTeVeR I WaNt~ If YoU FeeL ANnOyEd Or UnComForTabLe WitH aLL My cRap, YoU CaN JusT Go aWaY ~Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind. ~i dUn giVe a DAMN on wUt ppL ThiNk aBoUt Me...

Saturday, May 8, 2010

SeLamaT PenGAnTiN BaRu...

.

utk kwn aku...
kwn aku yg paling baik...
semoga berbahagia hingga hujung nyawa...
skarang...
tinggal aku sorang je lg yg belom menamatkan zaman bujang...
blom ade jodoh lg kan???
bak kte org2 kampung...
aku nie kononnyer adik bongsu...
ntah bla nak ade jodoh...
hurm..
lom tpikir agi aku ke arah itu...
maseh jauh perjalanan yg harus aku lalui...
insyaALLAH...
ade jodoh...
ade la 2...
2 semua ketentuan illahi...
kite hanye merancang...
TUHAN yg menentukan...
pe2 pun...
smoga kawan aku nie...
berbahagia bersama suami tersyang...
hingga ke hujung nyawa mereka...
amin...









0 comments

 
Powered By Blogger

nuffnang

>