ThiS Is My BLog, I CaN WrItE WhaTeVeR I WaNt~ If YoU FeeL ANnOyEd Or UnComForTabLe WitH aLL My cRap, YoU CaN JusT Go aWaY ~Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind. ~i dUn giVe a DAMN on wUt ppL ThiNk aBoUt Me...

Tuesday, May 4, 2010

KemPen Derma DaraH Kat PoLi...

.

huh...
tp syg...
aku xdapat nak derma darah...
sedihnyer...
baru je nak rse cmne perasaan derma daarah...
nak beramal...
huhu...
sedeynye...
darah aku xcukup wey...
nurse yg periksa 2 ckp...
darah utk diri sendiri pun xcukup...
nak derma utk org...
wakakaka...
wat malu je...
harap badan je besar...
hehe
dia nak hemoglobin 2 11...
tp aku just ade 9 je...
ckit sgt...
siap kena bebel lg 2...
suh makan hati...
kerang...
n
sayur bayam byk2...
wakakaka...
kan da kena....
hehe...
mse pegi nak g derma darah td...
punye la aku semangat...
ajak semua dak2 kls...
kononnye...
tp yg lepasnye sorang je...
yg beraninye sorang je...
iaitu...
SHAFIQ...
hehe...
jom kite layan pic...


nie la shafiQQQ...



perasaan takot...






besarnyer jarum???huh










ade 3 org dak penyibok n buat2 cbokkk...
padahal bkn dia dpt derma pun...
just wat cbok2...
hehe....
1. nak derma...tp darah xcukup...
2. nak derma...tp ade sakit migrain...
3. nak derma...tp takot jarum...
haha
da 2 cmne???

jom tgk sapekah mereka???


jeng!!!jeng!!!jeng!!!

1. mestilah aku yg darah x cukup 2...
sbb da bgtau awal2 kan??



2. nie yg de sakit migrain...
punye la smangat nak derma...



tp dapat amik pic pun jd la..
.
sian shafiQ... takot je dia...



yg ke 3 ialah...
hehe...
yg pkai tudung merah 2...
gaye cm gangster...
suara lantang...
tp...
hahaha....
takot jarummm....
kikiki...
hehe=))
lawak je dia...



erm...
balik je dr kempen derma darah td...
tibe2 je aku pening kpala yg teramat2 sgt..
xtahu knpe...
pdhl....
bukan derma darah pun...
tp gaye da mcm derma darah je...
sakitnyer kpala td...
sapu2 minyak angin bagai...*nak mkn ubat mmg la x kan koz aku takot mkn ubat*
pas2 tdo...
romate ajak mkn tghari pun xde slera...
aku tdo dr kol 1 sampai kol 5...
bla da bgn 2...
bru rse ok ckit...
pastu bru de slera nak mkn...
sib baik xde pe2...
xtahu pe sbb...
maybe xcukup tdo kot...
huhu...
k la...
nak mandi...
n solat...
t jumpe lg...
bubye...
c ya...
mmmmuuuuuaaaahhhhh


0 comments

 
Powered By Blogger

nuffnang

>