ThiS Is My BLog, I CaN WrItE WhaTeVeR I WaNt~ If YoU FeeL ANnOyEd Or UnComForTabLe WitH aLL My cRap, YoU CaN JusT Go aWaY ~Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind. ~i dUn giVe a DAMN on wUt ppL ThiNk aBoUt Me...

Thursday, March 25, 2010

Tak abes2...

.

yup...
aku mmg x abes2 ngan msalah idop aku sendiri...
korg pun mcm da muak kan masok blog aku...
pastu bace citer yg sama je...
xde ape yg sonok dlm idop aku nie...
borink...
pas 1 masalah...
ade lg mslh yg lain...
tp aku ttp mesti terima kenyataan n harus sabar...
thanx to my all my fwens...
especially to my roomates...
m bestfwen...
coz byk bg support tuk aku teroskan idop aku nie...
klo korg xde aku xkan setabah mcm sekarang...
boleh ketawa...
boleh tersenyum...
boleh tergelak ngan kerenah korang...
n wat ever la...
walaupun aku tahu korang cm menyampah ngan sikap aku yg ntah ape2 nie kan?
yg x pnh lari dr masalah...
tp nak wat cmne...
walaumcmane pun aku...
korang kna la terima...
coz aku nie kwn korang kan...??
hehe...
thanx jugak kepada MR L..
juga bg support kat aku utk aku hadapi kenyataan n teroskan idop aku skang...
sebab dia aku xbenci pd semua lelaki...
aku xslhkan semua lelaki...
aku boleh terima kenyataan ngan tenang...
walaupun ati aku tersgt2 la pedih...
jiwa aku tersgt2 la perit...
utk hadapi semua nie...
hanye tuhan je yg paham perasaan aku...
thanx 2 alll...
thanx semua yg byk bg support...
aku syg korang semua...
aku hargai jasa baik korang semua....
thanx...
thanx...
thanx...

0 comments

 

nuffnang

>