ThiS Is My BLog, I CaN WrItE WhaTeVeR I WaNt~ If YoU FeeL ANnOyEd Or UnComForTabLe WitH aLL My cRap, YoU CaN JusT Go aWaY ~Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind. ~i dUn giVe a DAMN on wUt ppL ThiNk aBoUt Me...

Saturday, March 20, 2010

i'm going 2 cry...

.

hehe...

tajuk entri kli nie adelah status aku dlm fb...

okay aku nak citer sal 2 skang nie...

huhu...

ptg td aku pegi umah X-boy aku yg dulu2...

mean..

sblm aku msok poli...

n sblm aku kapel ngan alif,sblm aku kapel ngan najeng..huhu

erm..smbg pasal td...

~~g umah X-boy sbb umah dia ade kenduri 'smbut menantu'...

aku sbnarnye da tahu 2,3 ari sblm nie yg x-boy aku 2 nak kawen...

ma la yg cter...

ma knl ler jugak mak x-boy aku 2...

sbbnye mak aku slalu la pegi mgurut umah dia klo de sakit2...

lgpun...mak dia 2 'tok guru' mengaji kakak aku dulu...

so knl sgt2 la kan...

aku sbnarnye da lame gler xjumpe dia...

last aku jumpe dia...

dia blanje aku mkn KFC tahun 2006...

since ari 2...

langsung aku xpenah jumpe dia da...

last dia kol aku...

adik aku angkat mse 2...

pastu aku kol dia balik lps 2...

dia ckp aku curang ngan dia n da teros xnak ckp da ngan aku smpai skang...

aku kol dia pun...

dia xpnah nak angkat lepas 2...

so...

kami lost contact cmtu je...

actually mse 2 kami da xcouple tau...

mse 2 aku da couple ngan alif da...

mse yg dia blnje aku KFC 2...

kami kwn je...

tp maybe mse 2 dia pk lain kot,sbb aku layan dia cm biase je mse 2...

huhu...

lgpun...

mse aku couple ngan alif 2...

aku x pnh pun ckp kat dia aku da break ngan x-boy aku 2...

dia pun xpnh tanye sal x-boy aku..

aku ngan x- boy diam2 cmtu je...

smpai la aku couple ngan alif...

~~berbalik pd tajok td...

aku sedih sbb aku dpt tahu dia da kawen...

maybe ati aku nie mseh sygkan dia kot...

pastu dengar lak citer dr ma...

ma citer yg dia kawen sbb kna pakse...

bukan sbb kerelaan dia...

dia langsung x cinta x minat x syg kat wife dia 2...

sian dia...

ma cter lg yg pompuan 2 tgile2kan dia...

bukan dia yg gile2kan pompuan 2...

duit blanje utk kawen pun pompuan 2 yg bg semua...

pompuan 2 yg tanggung...

tmasok duit utk wat kenduri...

pelik kan???mcm2 zaman skang nie...

mak dia..

abg2 dia...

kakak2 dia...

pujuk dia suh kawen koz tkot pompuan 2 wat benda xelok kat famili diorg...

mane la tahu org zaman skang nie...

mcm2 kan?

mula 2 aku cm xcye gak citer ma 2...

tp kakak aku pun ckp cmtu...

so aku percaye la...

~~sedey gler aku mse mula2 aku smpai umah dia td...

aku tgk muke dia duk atas kerusi kat luar umah dia sorg2...

n pandang2 aku...

xcyenyer aku...

dia da jd suami org lor...

mse aku duk mkn pun...

dia duk pandang2 aku smbil2 senyum kat aku....

sedih gler ati aku mse 2...

mmg xde sape yg tahu...

mkn pun ckit je aku mse 2...

mse nak jumpe mak dia n salam2 mak dia...

aku jalan tepi dia...

nak je mulut aku nie ckp selamat pengantin baru...

tp aku xberdaya...

kat luar mseh lg senyum..

tp kat dlm xde sape yg tahu...

huhuhu

~~ade plak mse aku da nak balik n naik kete...

dia boleh plak naik motor dia n jalan kat tepi aku...

wat cm muke x bsalah...

lg la aku xleh thn sebak...

mengalir gak r air mata aku setitis (nsib baik xde sape yg tahu)...

lepas 2...

aku teros masuk kete...

yg sbnarnye...

mmg aku mseh sygkan dia...huhu

aku x nafikan...

tp nak wat cmne kan...

aku xde jodoh ngan dia...

aku trima je...

n sekarang...

aku da tabah sbb aku da luahkan ape yg aku nak luah kat cni...

aku leh trima ngan ati terbuka da...

n skang jugak aku hanya mampu berdoa dia bahagia hingga akhir hayat bersama wife dia...

mungkin da takdir dia dpt jodoh dengan cre cmni...

kan...

harap2 sgt dia bahagia...

erm... ape2 pun...aku kna teroskan idop aku spt biase...

idop ngan dunia aku yg penoh dengan masalah...

n xpnh lari dr masalh...

wlau pe pun yg terjadi,mslah pe pun yg ade...idop mesti dteroskan...

"life must go on..."

k la...

mate pun da ngantok...nak tdo utk tenangkan pikran skang...

aku sedih...

menangis...

xthn sebak...

aku nangis sepuas2 ati ari nie... sedih gller2 td...

tp skang aku da ok...

aku da boleh tersenyum kembali...

semua nie sbb famili n ramai kwn2 yg bg support,advice n ceriakan ari aku....

k la...

2 sje bubye...

nak titow...

g nite...

0 comments

 
Powered By Blogger

nuffnang

>