ThiS Is My BLog, I CaN WrItE WhaTeVeR I WaNt~ If YoU FeeL ANnOyEd Or UnComForTabLe WitH aLL My cRap, YoU CaN JusT Go aWaY ~Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind. ~i dUn giVe a DAMN on wUt ppL ThiNk aBoUt Me...

Friday, March 19, 2010

dalam kegembiraan ade kesedihan....

.

skang kat umah riuh rendah ngan suare ank2 buah...


suara kakak...


ma n abah...


hepi sgt2...


rindu semua telah terubat sejak anak2 buah balik kg...


ari 2 sunyi...


skang aku hepi balik....


da lame aku x jumpe beliau2 2...


tp dlm kegembiraan...


mcm2 kesedihan dlm ati aku...


aku sedih...


sedih sgt2...


hanye tuhan je tahu perasaan aku...


banyak...


banyak masalah skang...


aku xtahu nape...


aku xtahu nak kongsi ngan sape...


buat mse skang aku sabar je la...


huhu


0 comments

 
Powered By Blogger

nuffnang

>