ThiS Is My BLog, I CaN WrItE WhaTeVeR I WaNt~ If YoU FeeL ANnOyEd Or UnComForTabLe WitH aLL My cRap, YoU CaN JusT Go aWaY ~Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind. ~i dUn giVe a DAMN on wUt ppL ThiNk aBoUt Me...

Sunday, March 7, 2010

BTOL kE???

.

org tua2 dulu ckp...

'KALAU KITE WAT BAIK NGAN ORG...ORG WAT BAIK NGAN KTE BALIK...'

btol ke ha???

knp erk org slalu je pk nak wat jahat kat aku?

tp nak kate aku nie baik...

aku xde la baik kan?

aku pun jahat la jugak...

aku pun pnh la wat jahat kat org...

tp aku bukan suke2 wat jahat je...

aku akan wat jahat klo org 2 yg mula wat jahat kat aku dulu...

pening r cmni...

wat baik susah...

wat jahat lagi la susah....

ape patot aku wat???

huhu

2 comments

abid_pm said...

tak semestinya kite buat baik orang akan buat baik balik..

kite buat baik kene ikhlas dan tak mengharap balasan..

tu penting ;) kena enjoy buat baik dulu..

:: SoFea YaYa :: said...

2 abid_pm >> yer...btol ape yg awk ckp 2...thanx 4 ur advide...thanx jgk sbb sudi singgah my blog...=))

 

nuffnang

>