ThiS Is My BLog, I CaN WrItE WhaTeVeR I WaNt~ If YoU FeeL ANnOyEd Or UnComForTabLe WitH aLL My cRap, YoU CaN JusT Go aWaY ~Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind. ~i dUn giVe a DAMN on wUt ppL ThiNk aBoUt Me...

Monday, May 26, 2008

PeTaNG...

.

Kalau dulu ptg2 aku slalu g lpak kat mane2,x kira la kat pantai atau kdai makan...td aku pegi la lpk kjap ngan member2 sbb aku xnak hampakn kwn2 aku,sbb dah lame aku x lpak ngan diorg...

pegi tadi pun aku xda la ckp banyak sgt,diog tanya sepatah aku jwb sepatah,tu je...aku malas la nak beria2 sgt kwn ngan diog sbb diorg xreti nak jage ati org lain...lagi2 aku nie...

tp boring la...aku ngan member2 dh xmacam dulu lg la,dulu susah snang bersama...tp skrg dh xda...aku pun malas la nak pkir sgt pasal nie...up to them...

0 comments

 

nuffnang

>