ThiS Is My BLog, I CaN WrItE WhaTeVeR I WaNt~ If YoU FeeL ANnOyEd Or UnComForTabLe WitH aLL My cRap, YoU CaN JusT Go aWaY ~Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind. ~i dUn giVe a DAMN on wUt ppL ThiNk aBoUt Me...

Friday, May 23, 2008

HaRi iNi...

.

Tak tahu nak ckp ape...tp ari nie aku hepi...
> Semalam aku x tulis blog sbb aku g jln2 ngan famili...balik kul 2 pagi...biasa la malam
jumaat lepas isyak kitorang mmg kuar...lagi2 smalam gaji kan dh masuk...kitorang g makan,g jln2...aku hepi... he3
> Semalam juga aku berjaya buat org yang aku benci skt ati...padan muka diorg...hahaha
> Tp x baik aku wat cmtu kan?ahhh...lantak la diorg...
> Diorang ingat aku nk sgt kwn ngan diorg tu...aku ckit pun xheran la...
> Ptg nie maybe aku g bandar kot,sbb ade KONSeRT GEGAR OLIMPIK kat sane,teringin gak aku nak g tgk he3...

0 comments

 

nuffnang

>