ThiS Is My BLog, I CaN WrItE WhaTeVeR I WaNt~ If YoU FeeL ANnOyEd Or UnComForTabLe WitH aLL My cRap, YoU CaN JusT Go aWaY ~Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind. ~i dUn giVe a DAMN on wUt ppL ThiNk aBoUt Me...

Saturday, May 24, 2008

BeRDeBaR...

.

Aduh...lambat tul konsert af nie,xsabar aku nak tgk...sape la yg jd juara af tahun nie yerk?aku hrp2 stacy la,sbb antara ramai2 suara dia yang paling best n aku suka...he3


ptg nie aku xpgi mne2 pun,just duk kat umah dpan laptop sambil jge anak buah aku...yang lain sumer xda g berubat,so tepaksalah aku jge budak kecik nie...ntah kul brape ntah diorg balik...erm...ntah org mane ntah yg dengki ngan famili aku nie sampai tanam benda2 xelok kat umah aku,syukur alhamdulillah...nasib baik x semua yg kna,yg kna cuma adik aku ngan mak aku je..kalau pikir2 mcm mane kalau semua yg kna,aku rase huru hara famili aku nie...hurm...pelik aku ngan org zaman skrg nie...mcm2 jd,semua nak dengki....huh...

0 comments

 
Powered By Blogger

nuffnang

>