ThiS Is My BLog, I CaN WrItE WhaTeVeR I WaNt~ If YoU FeeL ANnOyEd Or UnComForTabLe WitH aLL My cRap, YoU CaN JusT Go aWaY ~Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind. ~i dUn giVe a DAMN on wUt ppL ThiNk aBoUt Me...

Friday, August 6, 2010

aku SaYang Blog aku...

.



salam semua...
salam 1 malaysia...
hurm...
cmni la aku...
mcm chipsmore...
kejap ade...
kejap xde...
haha...
poyo kan???
tp itu la aku...
kejap ade mood nak update...
kejap xde mood...
tp itu xbeerti aku lupekan umah aku ini...okeh???
huhu~~~

hukhukhuk...
klo ade mslh je...
mula la...
cbok nak update blog...
ye la...
kat sape g aku nak ngadu mslh aku slain kat blog nie??
yela...
kwn baik xde...
semua da kawen...
nak kongsi2 mslh ngan diorg mcm da segan da...
so aku pilih cre tbaik...
melepaskan ape yg aku rse kat blog aku nie...
xkisah la korang suke ke x...
yg penting aku puas ati...
n ini blog aku...
huhu..

lgpun...
xde sape tahu pun sal blog aku nie...
just org2 tertentu je yg dpt tahu blog aku nie...
n member2 blogger yg hanye knl aku disini...
aku xde kawan ramai...
koz aku xpandai nak bkawan...
kdg2 klo org tgk muka aku...
org akan ckp aku nie sombong...
padahal aku xde sombong pun..
cuma muka aku yg nmpak aku sombong...
sbb 2 ramai yg xsudi kwn ngan aku kot...
tp klo yg kenal aku btol2...
org akan ckp aku nie baik...memahami...kwn yg setia...*cewah...puji diri sendiri plak!!!*
so skang nie...
klo aku de mslh...
aku suke luah kat cni...
sbb bla aku luah kat cni...
aku akan rse tenang...
mcm aku da cterkan mslh aku kat kwn baik aku...
so skang nie...
hanye blog kwn baik aku...
aku sayang blog aku...
walaupun blog aku nie...
xde ape2 info yg berguna utk dikongsi...
sory ek para2 blogger...
mulai skang...
aku akan ubah cre penulisan aku...
dengan text yg bekaler2...
sbb aku rse klo text berkaler2...
akan menjadikan blog aku...
bertambah2 cantik~~~winnnkkkk=))

k la...
da nak tdo da...
ngantok suda...
gud nite semua...
salam...=))

0 comments

 

nuffnang

>