ThiS Is My BLog, I CaN WrItE WhaTeVeR I WaNt~ If YoU FeeL ANnOyEd Or UnComForTabLe WitH aLL My cRap, YoU CaN JusT Go aWaY ~Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind. ~i dUn giVe a DAMN on wUt ppL ThiNk aBoUt Me...

Friday, June 25, 2010

macam macam

.

hurm....
lame sudah x m'update ini blog...
aku mcm da lupe da yg aku ade blog...
hehe...
ye la...
mane xnye...
asyik2 ngan 'mukabuku' je...
naik muak da aku...
borink pun de kdg2...
tbe2 je pg nie teringat lak nak wat entri kat blog yg lame bersawang ini...
hehe...

skang...
aku di kuching...
duk umah akak aku...
smbil2 jage anakk buah aku...
sementara dapat keje...
almaklum la...
aku skang da jadi 'penanam anggur yg bkl berjaya'...
haha...
da masuk 2 minggu da aku kat cni...
best la jugak...
buat mse nie...
lom terase borink...
n belom rse nak pulang ke semenanjung...
mahu beristirehat sepuas2nya disini...
huahuahua...

cter sal result aku...
alhamdulillah...
aku lulus semua...
thanx kat semua pensyarah polisas(JKE) yg byk bg tunjuk ajar serta ilmu kat aku...
thanx byk2...
tahun depan aku da boleh konvo...
alhamdulillah...
hurm...
xsabar nak jumpe balik kwn2 aku t...
urm...
tp lambat g r...
maybe bln 4 thun depan...
pasni diorg nti...
ade yg da kawen...
ade yg da tunang...
ade yg da dpt keje yg best2...
wah...
seronoknyer...
tp aku???huhu
lom thu g nasib cmne...
nak kawen???huh...
lambat g...
nak kawen ngan sape ntah...
aku pun xtahu...
huhu

erm...
cter lak sal abg aku...
15 june 2010...
dia tunang...
ngan dak sepang...
yg tunang nie abg aku yg atas aku...
abg aku yg lg sorg 2...
blom g...
lom sampai seru g...
lgpun dia 2 cm xnak kawen je...haha
gurau je la...
maybe lom smpai jodoh dia g...
alhamdulillah jugak...
majlis tunang 2 berjalan seperti yg drancang...
walaupun seminggu sebelum 2 bru prepare...
n abg aku jugak xde mse 2...
dia g blayar...
tp ahamdulillah la....
majlis 2 tetap jalan ngan baik...
skang...
abg aku da jd tunang org...
maybe akhir thun nie diorg kawen...
n aku akan dpt kakak ipar yg sulung...
bakal kakak ipar aku 2 lebih muda dr aku...
tp xpe...
sib baik sporting...
leh layan r ngan perangai gle2 aku nie...hikhik...

hurm...
ntah ape2 je aku mengarut pg2 buta nie ek...
aku rse cm penulisan aku mlm nie...
sgt la burok...
sgt la terok...
tp xpe la...
klo yg paham 2 paham la yer...
klo xpham 2...
wat2 je la paham....
klo xmo wat2 paham...
bla je la...
orait...???
hehe,,,
k la....
esok smbg g...
2 pun klo aku mseh igt yg aku de blog...
hahaha....
bongok tol aku...
bleh plak lupe benda2 cmni...
wakkakakakaka...
k la...
bye...
nitezz...
assalamualaikum...
salam 1 malaysiaa...
da....
muah muah muah

0 comments

 

nuffnang

>