ThiS Is My BLog, I CaN WrItE WhaTeVeR I WaNt~ If YoU FeeL ANnOyEd Or UnComForTabLe WitH aLL My cRap, YoU CaN JusT Go aWaY ~Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind. ~i dUn giVe a DAMN on wUt ppL ThiNk aBoUt Me...

Saturday, June 26, 2010

adushh....bengang jew!!!

.

boom!!!boom!!! boom!!!
kebabooommmm!!!!
adush...
bengang je rse...
bengang ya amat...
baru je nak hepi2 n tenang2 ckit duk umah sorg2...
tibe2...
ade plak yg datang tanpa diundang...

huhu...
bukan xnak kasi dia dtg...
dia kan famili kakak aku jgak...
boleh je datang...
tp jgn la dtg mengejot...
terkejot aku...
huhu...

hurm...
da la dtg mengejot...
masok umah x bg salam...
wat aku takot je...
huhu...

pastu plak...
datang umah...
bukak pintu luas2...
nak bg semua org tgk umah nie....
sampai maghrib...
sampai malam xnak tutup pintu...
2 yg aku naik angin...
mana x nye...
umah nie....
klo bukak pintu luas2...
nyamuk byk masuk...
pastu mula la aku susah nak tdo...
aduyai....
xpaham betol aku ngan dia....

spatutnye...
xleh la dia bukak pintu luas2 kan...
sbb kite nie kan pompuan...
aku tahu la...
ko da biase ngan tmpat nie...
sbb nie tempat ko...
negeri ko...
tp aku x suke la...
pintu bukak luas2...
terkangkang je....
bukan 1 je...
pintu dapur pun terbuka...
tinggkap kat dapur pun terbuka...
dia duk depan...
klo pencuri nak masuk senang je 2...
mmg xpasan 2...
huuhu

huhu...
slama aku duk ngan kakak aku nie...
kakak aku pun xde buka pintu luas2...
asik kunci je...
lg2 pintu blakang...
klo time nak jemur pkaian bru bukak pintu blakang...
ni dia x...
bukak luas2 je...
huh...

td akak aku col...
aku da cter da kat dia sal nie...
dia pun bengang je ...
tp dia xleh nak marah...
naseb la dia 2...

aku xthu la mlm nie dia balik umah dia ke x...
klo dia x balik...
dia nak tdo mne ek...
koz bilik yg dia slalu tdo aku da wat cm bilik aku...
lagpun aku duk dlm bilik nie...
dr td x kuar2...
kuar pun just tuk mkn,mandi n solat...
dia cm pandang sinis je kat aku...
huuhu..
naseb la dia...
wakakakaka....


tp td akak aku kol balik...
ckp kat aku...
klo dia x balik malam nie...
aku terpaksa la tdo bilik akak aku...
gpun sian plak kat dia kan...
dia nak tdo mane...
dia kan ahli kuarga akak aku jugak...
pastu akak aku pesan agi...
suh aku wat hal aku je...
xyah layan sgt dia 2...
okay2...
aku ngah wat hal aku r nie...
mne ade aku ckp pe2 ngan dia...
wat hal sendiri je...
g pun dia 2 cm sombng je...
berlagak x sudh...
mentang2 aku nie org luar...
bukan org cni...
huhuhu...
benganggg je rse ari nie...


igtkan duk sorg2 kat umah leh tenang sorg2...
takot pun sorg2...
nie ade plak yg menyibok...huhuhu
tension!!!!!!
sib baik aku x ikot akak aku balik kg dia...
klo x lg la aku bengang mengadap muka adik badik ipar dia yg muka semua cam berlagak je....
huhuhuhu
adush...


3 comments

LYaFRINA said...

mula2 tgk kat pic profile tu..cam kenal jer..mcm kfc kat kmn..skali tgk profile penuh..org kmn rupanya.. hehehehehehe

hi salam pkenalan... sy pon dr kemaman yer...

**dh follow awk balik.. btw, tqvm..

:: SoFea YaYa :: said...

ai...salam pkenalan jgk..hehe...yeke??sy pun cm kenal je awk...tp lupe katne...urm..nway thanx...keep in touch...jgn lupe singgah blog sy selalu k?hehe=))

:: SoFea YaYa :: said...

This comment has been removed by the author.

 

nuffnang

>