ThiS Is My BLog, I CaN WrItE WhaTeVeR I WaNt~ If YoU FeeL ANnOyEd Or UnComForTabLe WitH aLL My cRap, YoU CaN JusT Go aWaY ~Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind. ~i dUn giVe a DAMN on wUt ppL ThiNk aBoUt Me...

Friday, December 25, 2009

which 1 better???

.

yuhu...

ame tul xpost entri...

mls r..huuhu

skang lebih byk bgiat ngan facebook...

smpaikan umah lame dlupekan...

sory...

lagu kat umah nie pun da x dgr skang...

xtahu mne menghilang....

huhu...

da mls pikir benda yg lepas2...

benda yg da lepas biarkan lepas je...

aku xmo berharap lg...

bukan sorg lelaki kat dunia nie kan??

ramai lg...

huhu...

lg pulak market aku tgh tinggi skang...

so...

ckit demi ckit..

aku da boleh lupekan dia...

skang...

aku ngah pikir...

mane 1 yg lebih baik...

antara dia...

@

DIA...

huhu...

susah nak wat pilihan skang...

coz...

skang...

2 2 better...

kang tsalah pilih kang...

benda lain plak yg jd...

aku xmo pisang bbuah 2 kali...

huhu...

tolong aku!!!!

0 comments

 
Powered By Blogger

nuffnang

>