ThiS Is My BLog, I CaN WrItE WhaTeVeR I WaNt~ If YoU FeeL ANnOyEd Or UnComForTabLe WitH aLL My cRap, YoU CaN JusT Go aWaY ~Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind. ~i dUn giVe a DAMN on wUt ppL ThiNk aBoUt Me...

Saturday, September 5, 2009

aKu TeLaH DiTaG oLeH....

.

::ABG EDDY...::


huhu...

to abg eddy...

skang bru ade mse nak jwb tag...

jom layan jom...

Nama Timangan anda:::

*muzarith (mse skolah2 dulu)

*sofia

*yaya

*pya (kwn2 mse praktikal panggil)

Anda Seorang:::

*manusia(of couse la)

*anak,cucu,adik,kakak,mak sedara

*pemalu

*sensitif

*student

*budak baik(cehhh perasan!!!)

Lagu Feveret:::

*Nasyid

*Dangdut

*Rock

*PoP

*Semua aku layan

Makanan Kegemaran:::

*Sushi

*Nasi Lemak(ma buat)

*ayam

*ayam

*dan ayam lagi...

------>Sila Tanye Hua Sheng:::

*ntah la...aku xtau ape2 pasal Hua Sheng...Tp aku penah kenal org yg bname Sheng Hue...kawan aku mse skolah menengah dlu...

Warna kesukaan:::

*Putih

*PinK

Benda yang mesti ade dalam beg:::

*ic

*lesen

*kad bank

*tisu

*losyen tangan

*Pendrive

*money

*Handfon nokia kesayangan

Kali Terakhir anda menangis:::

*bru je kejap td,sbb tgk citer MCM2 AZNIL...dia pasang lagu psal ibu n ayah...uuuwwwaaaaaaa:'( sedeynyer.....

Sikap yang buat anda stress:::

*kawan mkn kawan n talam dua muka sbb aku ikhlas dalam bkawan...

Tag 6 rakan anda:::

*K.am

*Nadia

*amy

*niza

*yg rajin nak buat

*yg suke buat

0 comments

 
Powered By Blogger

nuffnang

>