ThiS Is My BLog, I CaN WrItE WhaTeVeR I WaNt~ If YoU FeeL ANnOyEd Or UnComForTabLe WitH aLL My cRap, YoU CaN JusT Go aWaY ~Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind. ~i dUn giVe a DAMN on wUt ppL ThiNk aBoUt Me...

Sunday, March 1, 2009

TENSION +++

.

huhuhu...
tensionnyer aku....
ingat dapat tukar poi,jiwa makin tenang...
tp makin serabut plak aku rase...
banyak modul yg aku ambik/blaja kat pd xda kat polisas...
dah la kat polisas dh beajar separuh...
aku plak xtahu ape2 plak....
aduh...
peningnya kepala aku....
kat pd xda elektif,tp kat polisas ade elektif...
dapat plak aku elektif yang susah2...
ANALISIS LITAR
yang banyak kira2....
pening aku...
apa aku patut buat nie?
tensionnyer aku....
terus xda mood nak study sambg dip...
huhuhuuhu...
projek pun kena submit jugak...
banyak nyer keje aku...
kadang2 aku pikir...
menyesal la plak aku tukar poli...
baik aku blaja je kat pd 2...
senang pun senang...
xyah nak pikir2 lagi....
huhhuhu
sedihnya aku....
xtahu nak ckp ape lagi....
mmg aku tension la...
tension!!!tension!!!tension!!!
kepala otak berserabut....!!!!
sempat ke aku wat semua nie dalam mase 2 bulan nie???
sempat ke aku kejar modul2 yang aku blaja nie....???
YA ALLAH...
bantulah hambamu ini...
sesungguhnya hambamu ini seorang yang lemah....
terangkanlah dan tenangkanlah hati hambamu ini YA ALLAH...
kuatkanlah semangatku YA ALLAH...
AMIN.....

0 comments

 
Powered By Blogger

nuffnang

>