ThiS Is My BLog, I CaN WrItE WhaTeVeR I WaNt~ If YoU FeeL ANnOyEd Or UnComForTabLe WitH aLL My cRap, YoU CaN JusT Go aWaY ~Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind. ~i dUn giVe a DAMN on wUt ppL ThiNk aBoUt Me...

Sunday, March 22, 2009

GiLeR ke aPe???

.

huhhhh...
lagu nie sbnarnye aku dh dgr...
sjer je aku wat2 xpnh dgr...
aku dgr lagu nie pun,dr kwn aku...
katanya pakwe dia yg bg lagu nie kat dia...
aku dgr...
terus jd minat...
hihihi...

tibe2 smlm...
ade la sorg mamat nie...
dia minat kat aku...
tibe2 dia suh aku bukak bluetooth hp aku...
aku igtkan ape?
rupanya dia nak bg lagu nie kat aku...
terkejut aku!!!
mana x nyer?
dia dh tahu aku dh ade pakwe...
tp dia ttp minat aku...
ni la namenya lelaki kan...?
semua pompuan dia leh minat...
huhu...
tp...
mne bleh cm2...
gler ape?
aku dh ade pakwe la wei...
xleh curg2...
klau dulu2 bleh la...
sbb dulu cinta monyet je...
skang aku dh jd pencinta setia...
hahaha...
mne bleh aku curang ngan pakwe aku...
nak MAMPOS?
dlm lirik lagu 2 ade tulis...
"jgn2 kau menolak cintaku...
jgn2 kau hiraukan pacarmu...
putuskanlah saja pacarmu lalu bilang i love u padaku..."
mane bleh...
pakwe aku ttp dihatiku smpai bila2...
video

0 comments

 

nuffnang

>