ThiS Is My BLog, I CaN WrItE WhaTeVeR I WaNt~ If YoU FeeL ANnOyEd Or UnComForTabLe WitH aLL My cRap, YoU CaN JusT Go aWaY ~Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind. ~i dUn giVe a DAMN on wUt ppL ThiNk aBoUt Me...

Friday, February 20, 2009

Part 2

.

15 januari 2009
ke sarawak plak....
hantar menantu...
kenduri kat rumah pengantin lelaki plak...
smbil2 2,aku n family ronda2 sarawak...
x ramai yang dapat pegi...
aku,ma,abah,amin (anak buah aku)k.yati(pengantn baru) nie je yang dapat g sarawak...
yang lain xdpt pegi,coz keje n anak2 skolah...
jom layan pic lagi...
sumer pic aku snap ngan cmera fon aku je...
jom layan......zaaaasssss....


flight kol 9,pkul 6.30 dh smpai kat LCCT...


amin yang xsabar2 nak naik flight... (dia je yang dpt ikot g sarawak..)


bergambar sblum naik flight...wat kenangan...hehehe


dah ready dh...jom ke sarawak...

sampai je kat kuching,adik ipar kakak aku dtg amik...

then bawak kitorg g makan...


nasi ayam penyek nie aku yang order...
makan xabis,coz xsedap...
nmpak dalam buku menu sedap je,bila order,rase...
langsung xsedap...
dah la xda kuah...
menci aku...huhuhu
then,lepas 2,kitorang ronda2...
dlam kol 6 kitorang btolak g kampung abg ipar aku kat DEBAK...
sampai sane dlm pkul 12 mlam...
perjalanan dari kuching ke kampung abg ipar aku ambik mase dalm 6 jam...
jauh gler...
sakit badan2 aku duk dalam kete je....huhuhu








bandar kuching...( ujan lebat xberenti mse nie...)





kedai cenderamata...



nie pun kat bandar kuching...igt nak g snap pic kat tempat kucing2 berehat 2,tp disebabkan ujan lebat xberenti...kitorang batalkan hajat kitorang....huhuhu sedihnyer...

bersambung....

0 comments

 
Powered By Blogger

nuffnang

>