ThiS Is My BLog, I CaN WrItE WhaTeVeR I WaNt~ If YoU FeeL ANnOyEd Or UnComForTabLe WitH aLL My cRap, YoU CaN JusT Go aWaY ~Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind. ~i dUn giVe a DAMN on wUt ppL ThiNk aBoUt Me...

Saturday, October 11, 2008

raya 2008

.

salam...hye,lame x m'update blog nie,malas...he3,biasa la aku x abis2 lg ngan habit 'malas', 2 je yg aku tahu...he3...


tahun nie raya x bape nak meriah sgt la... sbbnya family aku bukan semua yg ade...kakak aku yg sulung xbalik coz skang dia ngah pregnant,alahan yg dia alami 2 kuat sangat,asyik muntah2 jew...kadang2 siap masuk air lg...so...xda sape yg nak bawak kete balik kampung...aku nyer abg ipar lak xreti bawak kete,motor jew dia pandai bawak...he3,lawak kan...?pastu,abg aku yg sorg 2 plak xleh cuti,dia keje kat sabah,dia punye kapal kena blayar,xleh mendarat time raya...abg aku yg 2 leftenan muda,yang keje kat laut 2...TLDM...he3...sowry la,aku x snap pic pun,xsempat aku nak snap,ade la ckit2 yg aku snap,tp xbape sgt la...gambar family pun x snap tahun nie,xsempat kot...cmne nak snap2,bile yg nie ade,yg 2 xde,bila yg 2 xde yg nie plak ade...xcukup org,xbest plak nak snap pic...raya tahun nie xmeriah pun,tp ramai jgk yg dtg umah aku...kwn2 abg aku la yg dtg pun,kwn2 aku xda pun yg datang,sumer balik kampung diorg...raya tahun nie,aku dapat duit raya byk gak dlm rm200 gak,nie la,untungnya ade kakak2 n abg2...semua 2 diorg la yg kasi...pastu mak ayah...2 je la...byk gak 2 kan...?he3...k,bubye...

0 comments

 

nuffnang

>