ThiS Is My BLog, I CaN WrItE WhaTeVeR I WaNt~ If YoU FeeL ANnOyEd Or UnComForTabLe WitH aLL My cRap, YoU CaN JusT Go aWaY ~Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind. ~i dUn giVe a DAMN on wUt ppL ThiNk aBoUt Me...

Tuesday, September 9, 2008

SaBo JeLaH...

.

huhuhu...
td g terawih...
awal ckit pegi 2...
kbtulan...
mase aku smpai...
xbape ramai org...
ade la...
dlm 2,3 org...
so...
aku sampai awal...
aku duk depan skali...
lame ckit...
tetibe...
makcik2 lain sampai...
diorg pandang aku lebih kurg je...
aku pelik gak...
nape yerk...?
tetibe ade lg sorg...
makcik 2...
dia cm perli2 aku je...
dia ckp '' erm...budk2 zaman skang,ntah la xphm la...xpe,kite org tua kna mengalah...xpe,terawih kan sebulan,smalm kite duk depan,ari nie kte duk blkg ckit...esok dan ari2 berikut kite duk belakang2 plak!!!"
konon2...
aku xhormat org tua...
bukan aku xnak hormat...
dh aku smpai dlu...
aku duk la depan...
penuhkan sah...
salah ke...?
xkan 2 pun salah kot...
pelik la...
aku xpaham...
pastu lepas terawih...
biasa...
kena salam2...
aku cm biasa la...
nak slam2...
tp diorg salm...
lgsg xnak pandang aku...
senyum apetah lg...
aku je yg duk senyum sorg2...
memang org2 kat kwsn nie...
xbape nak ok ngan kuarge aku nie...
aku xthu la ape sebabnye...
dr dulu lg...
xtahu la ape yg diorg duk dengki...
bulan2 puasa nie...
patut kena bykkan amal ibadat...
bermaaf2...
bertegur sape...
tp diorg...
erm...
xtahu la aku...
xtahu nak ckp cmne...
time aku senyum pun...
diorg bukan nak senyum balik...
pelik2...
kdg2 geram 2 ade gak...
rase cm nak tanye je knape...
ape yg diorg xpuas ati...
tp...
sabo jelah...
manusia kan...

0 comments

 
Powered By Blogger

nuffnang

>