ThiS Is My BLog, I CaN WrItE WhaTeVeR I WaNt~ If YoU FeeL ANnOyEd Or UnComForTabLe WitH aLL My cRap, YoU CaN JusT Go aWaY ~Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind. ~i dUn giVe a DAMN on wUt ppL ThiNk aBoUt Me...

Tuesday, July 29, 2008

KaWaN...

.

Huhhhh...
mcm ni la kawan...
time susah datang cri kita...
time sng terus hilang tanpa brita...

aku sedih tul ngan kawan aku sorang nie...
sejak2 dia ade balak nie...
ngan aku pun x brape nak ingat...
yelah...
sape la aku nie...
kwn smata2...
bkn bleh shidup semati pun...
pakwe kan lagi pnting...
nanti bleh kawin...
bleh shidup semati kan...?
aku nie bukan ape...
dia 2 banyak sgt berubah...
suke sgt ikut ckp balak dia...
suka sgt dpt g jln2 ngan balak dia...
smpai nak jumpe aku kjp pun xleh..
skrg pun...
nak ajak keluar pun susah...
bukan mcm dulu...
dulu2...
bleh je pgi jln2 same2...
shopping sama2...
nak g mane2 semua sesama...
sekrg...
dah ade balak...
asyik ngan balak je...
aku nie terus xda makna lagsg...
aku nie bukan nya dengki...
aku pun ade balak jugak...
tapi xda la cm dia...
biasa je...

yang buat aku terasa lagi...
pg semalam...
kitorang nak g mandi pantai rmai2...
aku tahu dia xkeje...
so...
aku try col dia...
nak ajak skali...
punya la sakit ati aku...
bila...
balak dia yang angkat fon...
aku nak cakap ngan dia...
bukan balak dia...
pastu balak dia tanya aku nak apa pagi2...
ade ke tanya cmtu...
cmne aku xbengang...!!!
bengang gler aku...

then...
aku terus ckap lagi aku nak ajak awek dia g pantai...
dan...
aku b'tmbah marah bila dia ckap X BLEH...
aku col aku nak tanya awek dia...
bukan nak tanya dia...
bengang btul aku mse tu...
pastu...
aku terus letak je...
xda nak bagi salam dah...
sbbnya tlampau sakit ati...
aku tahu la dia sayang sgat kat awek dia tu...
tp jgn buat aku cmtu...
xleh ke dia ckp elok2 ngan aku...?
yg kawan aku 2 pun stu...
napa dia yg x ckp sndiri ngan aku...?
g suruh balak dia plak ckp ngan aku...
cmne aku xbengang...!!!

bengang!!!!bengang!!!!bengang!!!!

0 comments

 

nuffnang

>