ThiS Is My BLog, I CaN WrItE WhaTeVeR I WaNt~ If YoU FeeL ANnOyEd Or UnComForTabLe WitH aLL My cRap, YoU CaN JusT Go aWaY ~Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind. ~i dUn giVe a DAMN on wUt ppL ThiNk aBoUt Me...

Saturday, May 17, 2008

RiNDu...MeNGaPa RiNDu HaTiKu...

.

Dari kiri niza,aku,wahie,wah n yong...lawa kan gambar nie...k'lu x silap gambar nie kitorang ambik mase lps buat keje kot...kitorang x buat keje pun,pegi tgk orang buat keje je...tp tgk la baju kitorang...abis kotor...hitam berlegam,mengalahkan orang yang buat keje plak!Hepi sangat2 mase praktikal kat sini,mcm2 pengalaman bleh dapat...sesape yang dapat training kat sini mmg betul2 bertuah...aduh...rindu sgt2 dah kat diorang nie...nie la kenangan paling best dalam idup,sbbnya dapat kengkawan yang best2...aku harap kengkawan pun rindu kat aku jgk n aku berharap korang akan jadi kawan yang best smpai bila2....herm....miss u all...



Rindunya kat kengkawan masa praktikal dulu...Dah lama aku x jumpa diorg...nasib baik la bleh thu keadaan diorg kat frenster,klu x maybe x tahu kat mane diorg skrg...Gambar nie mse kitorang budak trainee pgi ikut technician pegi buat keje..name tmpat nie lagoon...tmpat nie cantik sgt,rse mse 2 cm dalam mimpi je dpt pegi situ...

0 comments

 
Powered By Blogger

nuffnang

>